პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
შეფასება
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერსოა.
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების, მაგრამ ყურადღბას ვერ იპყრობს.
|
საინტერსოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარს.
|
ეფექტურია, არ არის ტრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიას.
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად.
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოითხოვს დამატებით განმარტებებს.
|
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები,თხოვს დაზუსტებას.
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია.
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარღვეულია, არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგოერთ ნაწილს აკლია ლოგიკურობა, ზოგჯერ არათანმიმდვრულია.
|
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდევრულია,
მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს საკითხებს.
|
ლოგიკური და კარგად ჩამოყალიბებულ
|
არგუმენტაცია
|
არ აქვს არგუმენტები
|
არგუმენტები მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრუვი მასალით გამყარება.
|
არგუმენტები ბევრია და დამაჯერებელი,
გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთბული
|
დაკვნები ალოგიკური და გაუმართავია
|
ლოგიკურია, მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება არ ხდება
|
ლოგიკური და ორიგინალურია
|
აუდიტორია
სთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას, ადექვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე, ეფექტურად
იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
|
პასუხები აუდიტორიის წინაშე
|
უჭირს პასუხების გაცემა
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველაშეკითხვას
|
მოსწავლეთა ურთიერთშეფასება რუბრიკის მიხედვით
ჯგუფი N1
შეფასება
|
N1 პრეზენტატორი
|
N2 პრეზენტატორი
|
N3 პრეზენტატორი
|
N4 პრეზენტატორი
|
N5 პრეზენტატორი
|
შესავალი
|
10
|
9
|
9
|
8
|
7
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
10
|
10
|
9
|
9
|
8
|
ლოგიკურობა
|
10
|
9
|
9
|
9
|
7
|
არგუმენტაცია
|
10
|
10
|
10
|
9
|
9
|
დასკვნები
|
10
|
9
|
8
|
9
|
7
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
10
|
8
|
10
|
9
|
7
|
პასუხები აუდიტორიის წინაშე
|
10
|
10
|
10
|
10
|
9
|
ჯგუფი N2
შეფასება
|
N1 პრეზენტატორი
|
N2 პრეზენტატორი
|
N3 პრეზენტატორი
|
N4 პრეზენტატორი
|
N5 პრეზენტატორი
|
შესავალი
|
10
|
9
|
9
|
8
|
7
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
10
|
10
|
9
|
9
|
8
|
ლოგიკურობა
|
10
|
9
|
9
|
9
|
7
|
არგუმენტაცია
|
10
|
10
|
10
|
9
|
9
|
დასკვნები
|
10
|
9
|
8
|
9
|
7
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
10
|
8
|
10
|
9
|
7
|
პასუხები აუდიტორიის წინაშე
|
10
|
10
|
10
|
10
|
9
|
ჯგუფიN3
შეფასება
|
N1
პრეზენტატორი
|
N2
პრეზენტატორი
|
N3
პრეზენტატორი
|
N4
პრეზენტატორი
|
N5
პრეზენტატორი
|
შესავალი
|
7
|
10
|
9
|
10
|
7
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
7
|
10
|
8
|
9
|
7
|
ლოგიკურობა
|
10
|
10
|
9
|
10
|
8
|
არგუმენტაცია
|
10
|
10
|
10
|
10
|
7
|
დასკვნები
|
10
|
10
|
9
|
10
|
8
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
5
|
8
|
10
|
9
|
7
|
პასუხები აუდიტორიის წინაშე
|
10
|
10
|
8
|
9
|
7
|
შეფასება
|
N1 პრეზენტატორი
|
N2 პრეზენტატორი
|
N3 პრეზენტატროი
|
N4 პრეზენტატორი
|
N5 პრეზენტატორი
|
შესავალი
|
7
|
10
|
8
|
7
|
7
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
8
|
10
|
8
|
8
|
8
|
ლოგიკურობა
|
8
|
10
|
8
|
8
|
7
|
არგუმენტაცია
|
7
|
10
|
7
|
7
|
7
|
დასკვნები
|
8
|
10
|
8
|
8
|
8
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
7
|
10
|
7
|
7
|
7
|
პასუხები აუდიტორიის წინაშე
|
9
|
10
|
10
|
10
|
9
|
No comments:
Post a Comment